مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 22:422022-09-15سياسي

تلاش ها برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای درباره سازوکار سرویس های امنیتی این کشور برای سازماندهی مراسم اربعین حسینی اعلام کرد، - الغانمی بر ادامه تلاش ها و هماهنگی نهاد های امنیتی و سایر مراجع ذی ربط برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین امام حسین (ع) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عثمان الغانمی وزیر کشور عراق امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای درباره سازوکار سرویس های امنیتی این کشور برای سازماندهی مراسم اربعین حسینی اعلام کرد، میلیون ها نفر از داخل و خارج کشور برای بزرگداشت اربعین امام حسین (ع) به کربلای معلی سفر می کنند.

وی با تاکید بر نظارت کامل و مستقیم خود بر شرایط داخلی کربلای معلی اعلام کرد که در راستای اجرای موفق برنامه های تهیه شده و ارائه دستورالعمل ها و دستورات به موقع برای برگزاری این مراسم بزرگ و مهم، سلسله جلساتی با مسئولان امنیتی و خدماتی عراق برگزار شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: خدمت به زائران امام حسین (ع) افتخاری بزرگ برای ماست و تلاش ها در این زمینه باید ادامه داشته باشد.

همه یگان ها و ادارات و نهاد هایی که مسئولیت اداره این مراسم را بر عهده دارند باید با یکدیگر هماهنگ باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی ادامه دارد

تلاش ها برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی ادامه دارد