مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-15بين الملل

کشف زندان سری پ ک ک در کوه های سنجار عراق


منابع امنیتی عراق اعلام کردند نیرو های ارتش این کشور زندان سری متعلق به عناصر حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک) را در کوه های سنجار واقع در استان نینوای عراق کشف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شفقنا به نقل از سایت دارکا مازی نوشت: که نزدیک به دولت اقلیم کردستان اقلیم به شمار می رود، منابع امنیتی تصریح کردند: واحد اطلاعات ارتش عراق موفق به کشف یکی از زندان ها و بازداشتگاه های متعلق به پ ک ک در منطقه جلمیران در کوه سنجار شده، اما تاکنون قادر به رفتن به محل این زندان نیست.

سایت دارکا مازی نوشت: پس از حصول اطلاعات موثق از وجود زندان در این منطقه، فرمانده تیپ 20 ارتش عراق برای بازدید میدانی از این زندان سری به منطقه مذکور رفت، اما عناصر مسلح پ ک ک مانع از ورود وی شدند.

به گفته این منابع، سرهنگ اثیر الربیعی فرمانده تیپ 20 ارتش عراق با حمایت بالگرد های نظامی و در راس نیرویی نظامی به این منطقه رفت، اما به دلیل ممانعت عناصر پ ک ک از ورود وی به زندان، تنش هایی میان دو طرف شکل گرفت.

در همین رابطه، اسماعیل سنجاری ، عضو حزب دموکرات کردستان اظهار داشت: عناصر پ ک ک چندین زندان و بازداشتگاه سری در مناطق تحت نفوذ خود در اقلیم و یا استان نینوا واقع در شمال عراق دارند و این ها اطلاعات موثق و دارای مستندات لازم است، اما دولت عراق هیچ واکنش و اقدام جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زندان سری پ ک ک در کوه های سنجار عراق

کشف زندان سری پ ک ک در کوه های سنجار عراق