مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-15بين الملل

حال و روز 3 کشور اروپایی؛ از بازی در زمین تل آویو تا صدور بیانیه های خصمانه


3 کشور اروپایی که چندی پیش به همراه آمریکا بانی قطعنامه ای علیه ایران در شورای حکام آژانس انرژی اتمی شدند، باز هم همسو با رژیم صهیونیستی و در راستای تخریب روند مذاکرات رفع تحریم ها مشغول صدور بیانیه های خصمانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در دقایق پایانی شامگاه 18 خرداد ماه سال جاری و در حالی که تبادل پیام ها بین ایران و آمریکا در چارچوب مذاکرات رفع تحریم ها به واسطه انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوها در جریان بود، آلمان، برجام - به همراه آمریکا بانی قطعنامه ای علیه ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی شدند.

    گرچه مقامات جمهوری اسلامی ایران و به خصوص (+) در همین راستا نیز چند روز بعد کلا فعالیت دوربین های فراپادمانی آژانس در ایران متوقف شد.

علاوه بر این، ایران اقدام به نصب ماشین های سانتریفیوژ جدید و آغاز گازدهی به آنها کرد، هرچند که بازرسان آژانس از روند گازدهی ماشین های پیشرفته بازدید کردند.

  صدور این قطعنامه در حالی صورت گرفت که نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی مدعی شد که هدف از معرفی قطعنامه در شورای حکام دامن زدن به تنش ها با ایران نیست و رابرت مالی ، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران هم گفت که تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز 3 کشور اروپایی؛ از بازی در زمین تل آویو تا صدور بیانیه های خصمانه

حال و روز 3 کشور اروپایی؛ از بازی در زمین تل آویو تا صدور بیانیه های خصمانه