مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-15پزشكي

مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس برای سنین 5 تا 17 سال آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر لادن مخبرالصفا با اشاره به آغاز به کار اجرای فاز بالینی واکسیناسیون کودکان و نوجوانان واکسن رازی کووپارس، - مسئول کارآزمایی بالینی و دبیر کمیته اخلاق در پژوهش های پزشکی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از آغاز مطالعات بالینی واکسن رازی کووپارس برای سنین 5 تا 17 سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر لادن مخبرالصفا با اشاره به آغاز به کار اجرای فاز بالینی واکسیناسیون کودکان و نوجوانان واکسن رازی کووپارس، اظهار کرد: به دنبال موفقیت کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس در 3 فاز بالینی و همچنین کارآزمایی بالینی دز بوستر، اجرای مطالعات بالینی برای افراد 5 تا 17 سال در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره دریافت مجوز های لازم برای انجام مطالعات بالینی 5 تا 17 ساله ها افزود: از ابتدای شهریور آزمایشات غربالگری برای افراد ثبت نام شده انجام و امروز واکسیناسیون برای داوطلبان این رده سنی آغاز شد.

مسئول کارآزمایی بالینی و دبیر کمیته اخلاق در پژوهش های پزشکی موسسه رازی با بیان اینکه در این مطالعه داوطلبان به دو دسته 5 تا 11 سال و 12 تا 17 سال تقسیم می شوند، خاطرنشان کرد: دز دریافتی برای کودکان زیر 12 سال، نصف بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس برای سنین 5 تا 17 سال آغاز شد

مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس برای سنین 5 تا 17 سال آغاز شد