مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 10:422022-09-15سياسي

ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شیراز طی سه روز تخریب می شود


استاندار فارس با اشاره به تخلفات صورت گرفته در حاشیه شهر شیراز گفت: ضروری است که یک گروه بر تمام تخلفات در حاشیه شیراز و روستاهای اطراف، نظارت ثانویه کند که در این راستا از ظرفیت بسیجیان نیز استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در ستاد بازآفرینی شهری فارس با اشاره به تخلفاتی که در حوزه ساخت و سازهای حاشیه ای صورت می گیرد اظهارداشت:  نیاز است که یک گروه بر تمام تخلفات در شیراز و حاشیه و روستاهای اطراف نظارت ثانویه کند چون تاکنون هر که کاری می خواسته، انجام داده است .

وی گفت: قرار این بود که 50 نفر از بسیج این نظارت ثانویه را انجام دهد بنابراین بسیج سازندگی این امر را پیگیری و گزارش را اعلام کند؛ کانالی اطراف روستاها زده شود و هر چه خارج از کانال احداث شود در مدت 3 روز تخریب شود.

نباید اجازه دهیم تا سقف زده شود و بعد ورود کنیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه سازوکارهای قدیم تاکنون جواب نداده است افزود: ظرفیت های قبل کنار این گروه 50 نفره قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه باید همه کمک کنند که قانون اجرا شود، تاکید کرد: در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی پیشنهادات برای مصوبات و اجرایی شدن آن ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شیراز طی سه روز تخریب می شود

ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شیراز طی سه روز تخریب می شود