مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-15سياسي

نخستین پرواز مستقیم لارستان به نجف انجام شد


پرواز مستقیم لارستان به نجف با 150 زائر اربعینی برقرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، نخستین پرواز مستقیم لارستان به شهر مقدس نجف اشرف  روز چهارشنبه از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان عازم کشور عراق شد.

فرماندار ویژه لارستان در روند این مراسم گفت: این پرواز به شماره 6080  متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر، پس از پیگیری های مستمر و هماهنگی های انجام شده، اجازه پرواز به عراق را دریافت کرد.

 داریوش دهقان افزود: با این پرواز 150 زائر عتبات عالیات از شهرستان های استان فارس که اغلب از منطقه لارستان بزرگ هستند، رهسپار شهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلا شدند.

  وی زمان برگشت پرواز را با همین تعداد مسافر روز چهارشنبه هفته آینده 30 شهریور 1401 عنوان کرد و اظهار داشت: با برقراری این پرواز، دوستان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام درکمال آرامش و آسایش سفر خود را انجام خواهند داد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان برای همه زائرین حسینی(علیه السلام) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت و برای خادمین عزیز در ایران و عراق آرزوی قبولی خدمت به زائران حسینی را مسئلت کرد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان هم اظهار داشت: تمامی زیرساخت ها، امکانات و ظرفیت ها به منظور افزایش برقراری پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پرواز مستقیم لارستان به نجف انجام شد

نخستین پرواز مستقیم لارستان به نجف انجام شد