مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 06:572022-09-15اجتماعي

1.6 میلیون زائر اربعین به کشور بازگشتند


فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از بازگشت 1.

6 میلیون زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار محمد شرفی بامداد پنجشنبه در جمع خبرنگاران در چذابه در خصوص تعداد زائرانی که به عتبات عالیات اعزام شده یا بازگشته اند، گفت: همان طور که در خبرها به این موضوع اشاره شده بیش از سه میلیون نفر از زائران توانسته اند مسیر کربلای معلی را طی کرده و از کشور خارج شوند.

وی در خصوص تعداد زائران بازگشته از این سفر معنوی نیز گفت: بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر از زائران نیز به سلامت از کربلای معلی به موطن اصلی خود بازگشته اند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه هم اکنون با سه وضعیت روبرو هستیم، بیان کرد: وضعیت رفت زائران که کما فی السابق تمامی تسهیلات و مقدمات مربوط به اعزام زائران به عتبات عالیات فراهم است.

چه در حوزه حمل و نقل و چه در حوزه خدمات گذرنامه و سایر بخش های مختلف آمادگی 100 درصدی در تمامی مرزهای زمینی و هوایی وجود دارد و جریان رفت نیز به صورت روان و با بهترین خدمات انجام می گیرد.

وی افزود: وضعیت بعدی بحث بازگشت زائران است که موج سنگینی از بازگشت زائران را این روزها شاهد هستیم که در این فرآیند برنامه حمل و نقل زائران، بحث مدیریت ترافیک محورها، خدمات دهی برای جابه جایی بین شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.6 میلیون زائر اربعین به کشور بازگشتند

1.6 میلیون زائر اربعین به کشور بازگشتند