مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-14اجتماعي

آستارا نیازمند احداث مرکز رفاهی اقامتی فرهنگیان است


فرماندار شهرستان آستارا خواستار احداث یک مرکز رفاهی اقامتی فرهنگیان در این شهرستان شد و گفت: در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، عنایت رضایی پور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری، آستارا را یک شهرستان فرهنگی دانست و اظهار کرد: انتظار مردم از ما مسئولین این است که مسیر علم و دانش آینده سازان کشور را هموار سازیم.

فرماندار شهرستان آستارا با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح مدارس تصریح کرد: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید شبکه بهداشت و درمان در کنار بازرسان آموزش و پرورش نسبت به پایش و رصد مسائلی بهداشتی مرتبط با دانش آموزان اقدام کنند.

وی عمده گردشگران شهرستان آستارا را فرهنگیان دانست و بیان کرد: این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر به یک مرکز رفاهی اقامتی نیاز دارد که در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا، 50 درصد از اعتبار احداث مرکز فوق در زمینی واقع در ساحل مخیری محقق شده است.

رضایی پور اجرای در محوطه مدارس شهید نواب و قدس در حال احداث است که مصالح دپوشده در محوطه گمرک و منطقه ویژه اقتصادی در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستارا نیازمند احداث مرکز رفاهی اقامتی فرهنگیان است

آستارا نیازمند احداث مرکز رفاهی اقامتی فرهنگیان است