مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-14سياسي

صالحی: استاندارد در نشر و چاپ مرکز نشر دانشگاهی موج می زند


معاون پژوهشی وزیر علوم در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید مرکز نشر دانشگاهی گفت: استاندارد در نشر و چاپ مرکز نشر دانشگاهی موج می زند و این استاندارد بایستی در اوج حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از مرکز نشر دانشگاهی، مراسم تودیع  حسین ابراهیم آبادی و معارفه حسن سودمند افشار، روسای پیشین و جدید این مرکز، با حضور صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم در محل مرکز نشر دانشگاهی برگزار شد.

صالحی در این آیین، ضمن قدردانی از زحمات پنج ساله ای که دکتر ابراهیم آبادی  در دوران تصدی مسئولیت مرکز متقبل شده اند و ابراز خرسندی از حضور در میان کارکنان مرکز نشر دانشگاهی اظهار داشت:  سودمند عهده دار فعالیت اجرایی مهمی شده اند که امیدواریم با برنامه های خوبی که ارائه داده اند و همچنین با کمک همکاران مرکز به اهداف خود برسند.

وی افزود: از دوران دانشجویی خود در سال های 1362 به بعد، همواره به یاد دارم که اساتید مطرح دانشگاه ها مشتاق چاپ کتاب در این مرکز بوده اند؛ چرا که مرکز نشر دانشگاهی از همان ابتدا برندی فوق العاده با نیروهای انسانی فوق العاده بود.

صالحی تصریح کرد استاندارد در نشر و چاپ مرکز موج می زند و این استاندارد بایستی در اوج حفظ شود و حتی از مرزهای کشور هم بیرون رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: استاندارد در نشر و چاپ مرکز نشر دانشگاهی موج می زند

صالحی: استاندارد در نشر و چاپ مرکز نشر دانشگاهی موج می زند