مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-14سياسي

جذب سربازان دارای مدرک فنی توسط امدادخودروایران


تفاهم نامه همکاری شرکت امدادخودروایران و معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب سربازان دارای مدارک فنی مرتبط با خودرو به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- با هدف همکاری و ایفای نقش در فرآیند اعطای شغل در حوزه خدمات امداد خودرو به کارکنان ماهر معرفی شده از سوی قرارگاه مرکزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح و همچنین تسهیل گری برای بهره مندی کارکنان قرارگاه و خانواده آنها از خدمات امدادخودروایران تفاهم نامه ای بین دو مجموعه به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازارتباطات امدادخودروایران، طبق این تفاهم نامه که بین سردار زاده کمند، معاون نیروی انسانی ستاد کل و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و میرحسینی، مدیرعامل و گنجی رییس هیات مدیره امداد خودرو ایران به امضا رسیده است، تمامی سربازانی که در حین خدمت در حوزه فنی و خدماتی مورد نیاز امداد خودرو ایران مهارت کسب کرده و گواهی نامه دریافت کرده باشند، می توانند به عنوان امدادگر خودرو در شهرها و جاده های بین شهری مشغول کار شوند.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اشتغال زایی، این تفاهم را سودمند خواند و افزود: در فصل جدید همکاری میان دو مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سربازان دارای مدرک فنی توسط امدادخودروایران

جذب سربازان دارای مدرک فنی توسط امدادخودروایران