مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-14اقتصادي

تلاش برای کاهش ریسک سرمایه گذاری بخش خصوصی در قم


رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر قم گفت: احداث اسکلت و سفت کاری، واگذاری زمین توسط شهرداری، پیش بینی فضای تجاری و استفاده از جرائم کسر پارکینگ از مدل های پیشنهادی شورای شهر قم در مشارکت با بخش خصوصی برای احداث پارکینگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین دهناد در گفت وگویی خبری، اهمیت مشارکت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری را موردتوجه قرار داد و افزود: با توجه به افزایش هزینه های روزافزون مجموعه مدیریت شهری، چاره ای جز حمایت از خدمات متنوع سرمایه گذاری در مسیر توسعه شهری نیست.

رییس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای اینکه توسعه شهری در مسیر مطلوبی قرار بگیرد لازم است تا در قالب حمایت از بخش خصوصی پروژه های دارای توجیه اقتصادی و جذابیت گردشگری تعریف شود.

دهناد با اشاره به تصویب بسته های سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر قم، خاطرنشان کرد: در قالب این بسته، حوزه هایی که قابلیت جذب سرمایه بخش خصوصی دارند شناسایی شده و بررسی می شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: شورای شهر قم در تلاش است تا ریسک سرمایه گذاری بخش خصوصی را کاهش دهد و اطمینان و ضمانت ضمنی به سرمایه گذاران بدهد که کار در قم می تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کاهش ریسک سرمایه گذاری بخش خصوصی در قم

تلاش برای کاهش ریسک سرمایه گذاری بخش خصوصی در قم