مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:322022-09-14سياسي

مجوز خروج 11 خدمه و 1 ایرانی هواپیمای ونزوئلایی صادر شد


دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی «فدریکو ویِنا» قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (11 مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، - دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی فدریکو ویِنا قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (11 مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، 10 روز مهلت داد تا وضعیت هفت خدمه دیگر را تعیین تکلیف کند.

با گذشت بیش از 3 ماه از توقیف غیرقانونی هواپیمای باری ونزوئلایی در آرژانتین و ممانعت از خروج خدمه ونزوئلایی و ایرانی این هواپیما، دادگاه استیناف فدرال لا پلاتا (La Camara Federal de Apelaciones de La Plata) حکم ممنوعیت خروج 12 نفر از 19 خدمه ونزوئلایی و ایرانی را لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از تارنمای شبکه تلویزیونی تله سور، دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی فدریکو ویِنا قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (11 مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، 10 روز مهلت داد تا وضعیت هفت خدمه دیگر را تعیین تکلیف کند.

بر اساس حکم دادگاه، به فدریکو ویِنا دستور داده شده است تا تمام مراحل رسیدگی، تعیین وضعیت روند پرونده و محدودیت های اعمال شده بر افراد و اموال را تسریع کرده و به پایان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز خروج 11 خدمه و 1 ایرانی هواپیمای ونزوئلایی صادر شد

مجوز خروج 11 خدمه و 1 ایرانی هواپیمای ونزوئلایی صادر شد