مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-14ورزشي

سنگباران وحشتناک همسر و فرزندان سرمربی طارمی


گروهی از هواداران پورتو بعد از باخت سنگین این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلاب بروژ بلژیک، به همسر و فرزندان سرمربی پورتو حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلاب بروژ بلژیک رفت و با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خورد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور نداشت.

تاوان غیبت طارمی در لیگ قهرمانان شکست سنگین و تحقیر آمیز پورتو برابر تیم بلژیکی!بعد از پایان این بازی، خانواده سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو لحظات ترسناکی را تجربه کردند.

طبق گزارش روزنامه رکورد پرتغال، لیلیانا کونسیسائو همسر و رودریگو و ژوزه دو فرزند او در پایان مسابقه و هنگام ترک ورزشگاه از سوی عده ای از هواداران با پرتاب سنگ مورد حمله قرار گرفتند.

به نوشته این روزنامه، زمانی که همسر و فرزندان کونسیسائو در اتومبیل بودند، سنگ هایی به سمت این اتومبیل پرتاب شد و علاوه بر لیلینا، سنگ حداقل به یکی از فرزندان او هم برخورد کرد.

رکورد همچنین اعلام کرد سرمربی پورتو به سرعت در جریان این اتفاقات قرار گرفته است و خانواده او لحظات شوکه کننده ای را پشت سر گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگباران وحشتناک همسر و فرزندان سرمربی طارمی

سنگباران وحشتناک همسر و فرزندان سرمربی طارمی