مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-14فرهنگي

برگزاری همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان 30 و 31 شهریور ماه در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان با موضوع عاشورایی، تیرماه منتشر شده بود اظهار کرد: در مهلت مقرر بیش از 40 اثر از هنرمندان استان از شهرستان های همدان، ملایر، کبودراهنگ، رزن، بهار و درگزین به دبیرخانه همایش ارسال شد.

وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی توسط سه نفر از کارشناسان و صاحب نظران حوزه هنرهای نمایشی به عنوان هیأت انتخاب، بررسی می شود افزود: این همایش مرحله بازخوانی نداشته و ارزیابی از طریق آثار ضبط شده بر روی لوح فشرده انجام شده و اسامی نمایشنامه های راه یافته به همایش، هفته آینده (27 شهریورماه) اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: یازدهمین همایش نمایشنامه خوانی استان همدان روزهای30 و 31 شهریورماه در مجموعه تئاتر شهر همدان (سالن اصلی شهید آوینی و پلاتو استاد عاشورپور) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه این همایش روز پنجشنبه 31 شهریورماه برگزار خواهد شد تصریح کرد: علاوه بر پرداخت کمک هزینه به گروه های پذیرفته شده به انتخاب هیات داوران در بخش های متن، کارگردانی، باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان در همدان

برگزاری همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان در همدان