مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-14اجتماعي

احداث کتابخانه های روستایی در شاهرود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از احداث کتابخانه های روستایی در روستاهای شهرستان شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح امروز به منظور استفاده از اعتبارات تملک دارایی های اولویت دار کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود با فرماندار شاهرود و معاون عمرانی فرمانداری این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضع کتابخانه های عمومی استان به خصوص شهرستان شاهرود اظهار کرد: گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی قطعاً در راستای توسعه اخلاق و فضیلت در جامعه خواهد بود و نقش انکارناپذیر در توسعه و پیشرفت جوامع دارد.

وی ضمن اشاره به دستورالعمل های احداث کتابخانه روستایی افزود: هر روستایی در شهرستان شاهرود که شرایط ایجاد کتابخانه را داشته باشد، در صورت واگذاری حق انتفاع ساختمان توسط خیران روستا، اداره کل کتابخانه های عمومی استان در کوتاه ترین زمان ممکن به تجهیز، تأمین نیرو و اداره آن اقدام خواهد کرد.

طاهریان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات کتابخانه ای در مناطق روستایی به عنوان پایگاه مهم فرهنگی و اجتماعی یک روستا اظهار کرد: با عنایت به مطالبه مردم شریف روستای ابر برای احداث کتابخانه در این روستا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کتابخانه های روستایی در شاهرود

احداث کتابخانه های روستایی در شاهرود