مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 21:022022-09-13اقتصادي

مرکز پخش روفرشی کشدار ایرانی در کجا قرار دارد؟


با توجه به قیمت گزاف فرش و قالی، امروزه اکثر مردم و علی الخصوص آنهایی که فرزند کوچک دارند اقدام به خرید انواع روفرشی میکنند.

- همانطور که می دانید نور آفتاب رنگ فرش را خراب می کند و باعث فرسودگی تدریجی فرش می شود و اگر از روفرشی استفاده کنید فرش طول عمر بیشتری خواهد داشت.

راه رفتن زیاد بر روی فرش سبب از هم گسیختگی بافت فرش به مرور زمان می شود و همچنین باعث سریعتر کثیف شدن فرش نیز می شود.

اکثر زنان خانه دار از این محصول استفاده می کنند و برای محافظت از فرشهای خود روفرشی کشدار را بر روی آن پهن می کنند تا فرش منزل از اشعه نور آفتاب، آب و چربی غذا، پا خوردن و آلودگی، ضربه و فشار و سایر عوامل خطرساز در امان بماند، قابل ذکر است که برای تهیه این محصولات پرکاربرد شما می توانید با مجموعه بزرگ آراد برندینگ همراه باشید.

روفرشی کشدار ایرانی همچنین الیاف مصنوعی این محصول از مواد پلی استری تولید می شوند که در آزمایشگاه های مخصوص به خود این مواد با ترکیبات دیگری واکنش داده می شوند تا سم زدایی آنها و حساسیت زدایی آنها از بین برود و برای افراد درون منزل آسیب آفرین نباشد.

همانطور که می دانید روفرشی کشدار ایرانی از طرحها و نقشهای بسیار زیابیی برخوردار می باشند، اما در مقابل مواد شوینده دوام خوبی ندارند و پس از چند بار شستشو ممکن است که کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پخش روفرشی کشدار ایرانی در کجا قرار دارد؟

مرکز پخش روفرشی کشدار ایرانی در کجا قرار دارد؟