مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 18:572022-09-13سياسي

مجلس گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را به دستگاه قضایی ارسال نکرده است!


از ابتدای طرح و پخش غیررسمی موضوع تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، من تأکیدات لازم را در راستای اِعمال دقت و سرعت در روند رسیدگی به این موضوع انجام دادم و پیگیری های مقتضی را برای وصول این گزارش به صورت رسمی از ناحیه مجلس به دستگاه قضایی ترتیب دادم.

- تابناک _ دادستان کل کشور در جلسه شورای عالی قضایی اعلام کرد؛ گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه از سوی مجلس به دستگاه قضایی ارسال نشده است.

در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس سازمان قضایی نیروهای مسلح پیرامون اقدامات صورت گرفته جهت جابجایی پاسگاه شهید مدنی شهرستان مهریز استان یزد در راستای رفاه حال مردم آن منطقه که از مصوبات سفر اخیر استانی هیئت عالی قضایی به یزد بود، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته تا این مرحله، تأکید کرد: ضرورت دارد پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه قطعی و ساماندهی کامل موضوع استمرار یابد و این تداوم در پیگیری ها در خصوص سایر مصوبات سفر استانی به یزد نیز انجام گیرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به توضیحات دادستان کل کشور در خصوص عدم ارسال رسمی گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه از سوی مجلس به دستگاه قضایی علی رغم پیگیری های مدام به عمل آمده، گفت: از ابتدای طرح و پخش غیررسمی موضوع تحقیق و تفحص مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را به دستگاه قضایی ارسال نکرده است!

مجلس گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را به دستگاه قضایی ارسال نکرده است!