مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 17:272022-09-13اجتماعي

بیش از هشت هزار دانش آموز عشایری در خراسان رضوی تحصیل می کنند


مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: بیش از 8000 هزار دانش آموز عشایری در 23 شهرستان استان خراسان رضوی تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلات، سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کلات نادر، با بیان اینکه در استان خراسان رضوی بیش از 8000 هزار دانش آموز عشایر در 23 شهرستان استان تحصیل می کنند، اظهار کرد: با توجه به شیوه های متفاوت اقلیمی و بومی موجود در استان، برنامه های خاصی جهت آموزش این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تا آخر سال 1402 تمام کانکس ها از سطح مدارس استان برچیده خواهد شد، این اقدام از محل اعتبارات ریاست جمهوری انجام می شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از 2000کلاس آموزشی در کل استان نیاز داریم، اظهار کرد:  850 کلاس آموزشی آماده تحویل است و امیدواریم با کمک دولت و خیرین در سال آینده شاهد آماده سازی کلاس های بیشتری باشیم.

شوشتری با اشاره به کمبود معلم در سطح استان، ابراز کرد: با توجه به گستردگی استان خراسان رضوی این کمبود به شیوه های متفاوت تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هشت هزار دانش آموز عشایری در خراسان رضوی تحصیل می کنند

بیش از هشت هزار دانش آموز عشایری در خراسان رضوی تحصیل می کنند