مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-13سياسي

پیگیری استرداد اموال تضییع شده صندوق بازنشستگی


مهمترین اقدامی که با پیگیری های مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، محمد جواد شیخ رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی شرکت مس ادامه داد: بخش دیگری از شکایت مطرح شده مربوط به ابطال مصوبه است که در این زمینه نیز با پیگیری های مدیریت ارشد شرکت مس و همچنین برگزاری جلسه با رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی بود و نامه دکتر پورابراهیمی برای ابطال مصوبه را به امور حقوقی ریاست جمهوری ارجاع دادند.

* تحقق مصوبه مجامع پیشین شرکت مس برای تبدیل صندوق به امور در دستور کار قرار گرفته است وی همچنین در زمینه امور شدن صندوق بازنشستگی شرکت مس که مصوبه مجامع عمومی قبلی شرکت ملی مس بوده است، توضیح داد: یک سری اقدامات اجرایی انجام شده که می توان به اخذ مصوبه شورای بورس اشاره کرد و پیش از این نیز مصوبه وزارت رفاه را در این رابطه اخذ کرده ایم.

رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی شرکت مس یادآور شد: این مسئله چند سالی به عنوان تکلیف مجمع مطرح شده و اکنون موافقت های لازم اخذ شده است.

همچنین کارگروهی در این زمینه با دستور مدیرعامل شرکت مس به منظور فراهم کردن مقدمات تبدیل موسسه صندوق به امور بازنشستگی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری استرداد اموال تضییع شده صندوق بازنشستگی

پیگیری استرداد اموال تضییع شده صندوق بازنشستگی