مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-13اجتماعي

خدمت رسانی گروه های جهادی فارس به زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین(ع)


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: گروه های جهادی این استان این بار در اربعین حسینی به زائران پاکستانی خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزلسفلی با گرامیداشت فرا رسیدن قرار دارند بنابراین موکب های بین راهی در این شهرستان ها راه اندازی شده و جهادگران عزیز ما علاوه بر خدمات رسانی به زائران ایرانی از  زائران خارجی نیز میزبانی و مهمان نوازی می کنند.

قزلسفلی افزود:  در مابقی شهرستان های استان فارس نیز موکب ها و مراکز خدماتی راه اندازی شده و تعداد این مراکز به عدد 28 می رسد.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه برخی از گروه های جهادی، موکب هایی در مرز شلمچه و کشور عراق برپا نموده اند، گفت: 3 موکب جهادگران استان فارس در پایانه مرزی شلمچه  و 16 موکب در مسیر نجف به کربلا و 14 موکب در شهر کربلا قرار دارد و خادمان حسینی تلاش می کنند تا در مسیر پیاده روی زائران و همچنین خروج از مرز کشور خدماتی مانند اسکان، تامین اغذیه، راهنمایی، خدمات پزشکی و.

ارائه نمایند.

قزلسفلی در خصوص موکب های تخصصی درمانی و پزشکی نیز گفت: 6 موکب با همکاری اساتید و دانشجویان جهادگر سلامت استان فارس در مسیر نجف به کربلا شکل گرفته و کمک رسانی درمانی، پزشکی، بهداشت و سلامت را ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی گروه های جهادی فارس به زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین(ع)

خدمت رسانی گروه های جهادی فارس به زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین(ع)