مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-13اقتصادي

اجرای طرح «نذر آب»جمعیت هلال احمر، در انتظار کمک خیرین زنجانی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر برای خرید دستگاه تصفیه آب و بسته های معیشتی در قالب طرح «نذر آب 5» به منظور رفع مشکلات هموطنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال اجرای طرح نذر آب با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای استان زنجان و سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه طرح نذر آب 5 در داخل و خارج از استان عملیاتی خواهد شد، افزود: روستاهای قره ولی و خلیفه قشلاق در خدابنده توسط جمعیت هلال احمر استان و با همکاری مسؤولان شهرستانی برای ارائه خدمات شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح برای پنجمین سال متوالی اجرا می شود، گفت: در بخش برون استانی نیز در روستاهای حمزه جاهان و حقمی شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه خواهیم داد.

موسوی تاکید کرد: در این طرح خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان، اهدای دستگاه تصفیه آب، اقلام بهداشتی و آب معدنی، توزیع بسته های غذایی و معیشتی، اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی، توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت این مناطق انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نذر آب»جمعیت هلال احمر، در انتظار کمک خیرین زنجانی

اجرای طرح «نذر آب»جمعیت هلال احمر، در انتظار کمک خیرین زنجانی