مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-13بين الملل

مقام اطلاعاتی سابق تل آویو درباره انتفاضه فلسطین هشدار داد


«تامیر هایمن» رییس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی درباره تقویت جایگاه حماس و جهاد اسلامی نزد فلسطینان و احتمال بالای انتفاضه در کرانه باختری هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام اطلاعاتی سابق مصاحبه ای با تامیر هایمن رییس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ترتیب داده و نظر او را درباره احتمال انتفاضه فلسطینیان جویا شد.

این مقام ارشد اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی که در حال حاضر رییس اندیشکده بنیاد تحقیقات امنیت ملی در فلسطین اشغالی است، هشدار داد که احتمال انتفاضه جدید در کرانه باختری، زیاد است.

به گفته او، از نظر مردم فلسطین این اعتقاد و ایده محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان درباره اینکه راه حل سیاسی با اسراییل امکان پذیر است، شکست خورده است.

تامیر هایمن رییس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در این مصاحبه درباره تقویت جایگاه گروه های مقاومت فلسطین و حمایت فلسطینیان از آنها هشدار داد.

وی به یدیعوت آحارونوت گفت: (بی اعتمادی به اعتقاد و باور محمود عباس از نظر فلسطینیان) همراه با فساد در تشکیلات خودگردان، قدرت گروه های را تقویت می کند و باعث ایجاد یک وضعیت ناآرام می شود که ممکن است در نتیجه هر اقدام تحریک آمیزی شعله ور شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اطلاعاتی سابق تل آویو درباره انتفاضه فلسطین هشدار داد

مقام اطلاعاتی سابق تل آویو درباره انتفاضه فلسطین هشدار داد