مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-13اقتصادي

22 میلیارد تومان پروژه صنعتی در پیشوا در حال اجرا است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعی استان تهران گفت: امسال در مجموعه شهرک صنعتی پیشوا 22 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا بوده و در شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر نیز36 میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است که مهم ترین آن احداث تصفیه خانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سعید صادقی مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی دشت ورامین که در دفتر شهرک صنعتی پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: شهرک های صنعتی ورامین، پیشوا و قرچک از مشکلات کمتری در زیرساخت ها برخوردار است زیرا زیر ساخت های مناسبی ایجاد شده است هرچند نیازمند توجه در برخی موضوعات هستیم.

وی گفت: امسال در مجموعه شهرک صنعتی پیشوا 22 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا است و در شهرک صنعتی قرچک 162 میلیارد تومان برای توسعه آن انجام می شود، همچنین در شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر36 میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است که مهم ترین آن احداث تصفیه خانه است.

مدیرعامل شهرک های صنعی استان تهران افزود: از مهم ترین پروژه ها در شهرک صنعتی پیشوا بحث آسفالت معابر، روشنایی معابر و احداث آتش نشانی است که در هفته آینده به بهره برداری می رسد و همچنین طراحی تصفیه خانه و تکمیل دکل تلفن همراه از مهم ترین پروژه ها در این شهرک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 میلیارد تومان پروژه صنعتی در پیشوا در حال اجرا است

22 میلیارد تومان پروژه صنعتی در پیشوا در حال اجرا است