مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-13سياسي

ادارات خلخال آخرین فرصت جذب اعتبارات را از دست ندهند


با توجه به آخرین فرصت جذب اعتبارات سال 1400، ادارات شهرستان خلخال فرصت جذب این اعتبارات را از دست ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازی فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده ظهر امروز در شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: با توجه به آخرین فرصت جذب اعتبارات سال 1400 برای دستگاه های اجرایی شهرستان تا پایان وقت اداری روز 23 شهریور، ادارات شهرستان خلخال آخرین فرصت جذب این اعتبارات را از دست ندهند.

وی افزود: ادارات شهرستان خلخال با برنامه ریزی، رایزنی با مدیران کل و تعریف پروژه های جدید در دستگاه ها، شهرستان را به سوی توسعه و آبادانی سوق دهند.

دستگاه ها تمامی پروژه ها را در سامانه منتاک دولت بارگذاری کنند فرماندار خلخال ادامه داد: مراجعات بیش از حد مردم از برخی ادارات به فرمانداری جهت رفع امور و کارهای روزمره شایسته نبوده و این نشان از ضعف این ادارات در انجام امور مردم است که واحدهای ناظر در فرمانداری برای ارزیابی مدیران شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

یحیی زاده در خصوص رصد لحظه ای و آنی پروژه ها از سوی معاونت عمرانی وزیر کشور بیان کرد:  دستگاه ها سعی کنند تمامی پروژه ها را در سامانه منتاک دولت بارگذاری کنند تا امکان رصد آنی پروژه ها از تهران امکان پذیر شود که یکی از اصلی ترین اهداف این سامانه، پیگیری امور مربوط به پروژه های نیمه تمام برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات خلخال آخرین فرصت جذب اعتبارات را از دست ندهند

ادارات خلخال آخرین فرصت جذب اعتبارات را از دست ندهند