مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-13ورزشي

درصدد تأمین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی فریدن هستیم


درصدد هستیم تا طی مکاتباتی با دستگاه های استانی پیگیری کنیم که یا کارکنان دستگاه های اجرایی به منطقه بازگردند و یا پست مربوطه خالی شود تا بتوان نیروی جدید استخدام کرد که البته در این صورت بومی گزینی اولویت اول شهرستان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش این شهرستان ، اظهار داشت: ورزش یکی از اساسی و پایه ای ترین راهکارهای حل مسائل و معضلات اجتماعی است و حمایت از آن یک وظیفه است.

وی با تأکید بر اینکه عقل سالم در بدن سالم است، گفت: بدون شک ورزشکاران ما نیز جزو نخبگان این شهرستان به شمار می روند و علیرغم محدودیت ها و نارسایی ها  توانسته اند در عرصه های بین المللی، کشوری و استانی افتخارآفرینی کنند و چه بسا با رفع کمبودها موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد.

عباسی با اشاره به مکاتبات و مذاکرات انجام شده با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار داشت: یکی از موضوعات پیگیری شده این بود که  درآمد حاصل از سالن های ورزشی جهت تأمین  هزینه های مسابقات به حساب اداره ورزش و جوانان شهرستان واریز شود هر چند با توجه به هزینه های بالای نگهداری اماکن  سود حاصله ناچیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد تأمین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی فریدن هستیم

درصدد تأمین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی فریدن هستیم