مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-13ورزشي

پرتغال میزبان مسابقات جهانی گلبال 2022/ ترکیب ایران اعلام شد


با اعلام فدراسیون بین المللی ورزش های نابینایان (IBSA) شهر ماتوسینیوس در پرتغال به عنوان میزبان مسابقات جهانی گلبال 2022 انتخاب و جایگزین شهر هانگژو چین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  برهمین اساس بهمن دوستی سرمربی تازه نفس تیم ملی گلبال مردان اظهار داشت گفت: به دلیل قوانین سختگیرانه مقابله با کووید-19 از سوی چین، هانگژو نتوانست مسابقات قهرمانی جهان را آن طور که قبلا برنامه ریزی شده بود، برگزار کند.

دوستی ادامه داد فدراسیون بین المللی ورزش های نابینایان ایبسا در حالی پرتغال را به عنوان برنده میزبانی مسابقات جهانی گلبال 2022 معرفی کرد که این کشور میزبان یک تورنمنت مهم قاره ای در اواخر سال جاری است.

ترکیب تیم ملی گلبال مردان ایران به شرح زیرا است:  تیم ملی ایران در گروه D با تیم های چین، لیتوانی، اوکراین، آمریکا، مصر، مکزیک و کلمبیا همگروه است و در گروه c نیز تیم های برزیل قهرمان پارالمپیک، الجزایر، ژاپن، ترکیه کانادا، آلمان پرتغال و بلژیک با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه 4 تیم به دور بعدی صعود خواهند کرد.

طبق تقویم فدراسیون بین المللی ورزش های نابینایان، مسابقات گلبال قهرمانی جهان از 5 تا 17 دسامبر  در سالن سنترو دی دسپورتوس شهر ماتوسینیوس پرتغال برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتغال میزبان مسابقات جهانی گلبال 2022/ ترکیب ایران اعلام شد

پرتغال میزبان مسابقات جهانی گلبال 2022/ ترکیب ایران اعلام شد