مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-13اقتصادي

پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در «آبدانان»


رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آبدانان گفت: در آبدانان از یکسال گذشته تا کنون 83 نفر در قالب مشاغل خانگی 24 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، علی کرمی رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آبدانان در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن گرامیداشت هفته دولت و هفته تعاون گفت: در آبدانان از یکسال گذشته تا کنون 83 نفر در قالب مشاغل خانگی 24 میلیارد ریال تسهیلات جهت گسترش و بهبود فرآیند تولیدات خود دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: در بخش تعاون در سطح شهرستان 279 تعاونی تشکیل شده که از این تعداد تنها 30 تعاونی در زمینه تولیدات کشاورزی، صنایع و خدمات فعال هستند.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آبدانان گفت: تولیدات تعاونی ها؛ صنایع دستی، ایزوگام پارس عایق، موزاییک سازی، بتن سازی پیش ساخته، ماست پگاه، استخر دو منظوره پرورش ماهی، تولید دستمال کاغذی، تولید دفتر سیمی، تولید کیف و کوله پشتی، تولید پلاستیک و رنگ آپادانا بوده است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از این تعاونیها به تشکیل و توسعه تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی به تعداد 2 تعاونی ،ایجاد فرصتهای شغلی در شرکتها و تعاونی های تولیدی به تعداد 24 نفر، برگزاری دوره های آموزش مجازی، عمومی و تخصصی به تعاونگران به تعداد 1134 نفر ساعت، نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در «آبدانان»

پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در «آبدانان»