مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:172022-09-13دانش

جزییات معافیت دانشجویان علوم پزشکی سرباز نخبه از انجام طرح دوره عمومی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: «دانش آموختگان گروه علوم پزشکی که خدمت نظام وظیفه خود را طی یک پروژه تحقیقاتی انجام دهند و کارت پایان خدمت دریافت کنند برای مابقی .

- مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت جزییات معافیت دانشجویان علوم پزشکی سرباز نخبه از انجام طرح دوره عمومی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: دانش آموختگان گروه علوم پزشکی که خدمت نظام وظیفه خود را طی یک پروژه تحقیقاتی انجام دهند و کارت پایان خدمت دریافت کنند برای مابقی خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان مازاد بر نیاز اعلام می شوند.

  در توضیح این موضوع آمده است: در چند سال اخیر که دانشجویان مشمول طرح سرباز نخبه بنیاد ملی نخبگان دوره خدمت خود را با انجام یک طرح پژوهشی طی 14 تا 21 ماه به اتمام می رساندند متعاقب مراجعه به وزارت بهداشت برای دریافت پایان طرح خود، به دلیل آنکه کارت پایان خدمت آنها مدت زمان خدمت سربازی را از 14 تا 21 ماه ثبت می کرد به ناچار باید باقیمانده زمان تا 24 ماه ، طرح خود را می گذراندند که باعث مشکلات متعدد برای این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات معافیت دانشجویان علوم پزشکی سرباز نخبه از انجام طرح دوره عمومی

جزییات معافیت دانشجویان علوم پزشکی سرباز نخبه از انجام طرح دوره عمومی