مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-13اقتصادي

تولید 2100 کیلوگرم آرتمیا در استان تهران طی شش ماه


مدیر شیلات استان تهران با اشاره به تولید سالانه بیش از چهار تن آرتمیای خشک در ری و شهریار گفت: در شش ماه اول سال جاری بیش از 2100 کیلوگرم آرتمیا در استان تهران تولید شد.

- نوراله حسینی مدیر شیلات استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: برخی منابع آب زیرزمینی در استان، به دلیل بالا بودن میزان شوری، قابلیت استفاده برای شرب انسان یا دام را نداشته و بعضا برای فعالیت های کشاورزی نیز مناسب نمی باشد.

از طرفی استان تهران از نظر اقلیمی شرایط نسبتا مناسبی را برای تولید آرتمیا دارد.

وی با بیان اینکه شرایط دمایی مناسب در شهرستانهای جنوبی استان امکان پرورش در بیشتر ماه های سال در استخرهای روباز را فراهم می کند گفت: در چنین شرایطی استفاده از پتانسیل های منطقه برای تولید آرتمیا می تواند به عنوان یک فرصت برای ترویج تولید این نهاده مهم در آبزی پروری و اشتغالزایی در استان به ویژه در مناطق روستایی مطرح شود.

مدیر شیلات استان تهران با بیان اینکه در شش ماه اول سال جاری بیش از 2100 کیلوگرم آرتمیا در استان تهران تولید شد افزود: در راستای عمل به سیاستهای سازمان شیلات ایران در توسعه تولید نهاده های مورد نیاز در تکثیر و پرورش آبزیان و با هدف استفاده از منابع آبهای غیرشرب شور و لب شور در حال حاضر تولید بیومس آرتمیا در 2 مرکز در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2100 کیلوگرم آرتمیا در استان تهران طی شش ماه

تولید 2100 کیلوگرم آرتمیا در استان تهران طی شش ماه