مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-13اجتماعي

شور حسینی در شرقی ترین نقطه کشور


این روزها دنیا مبهوت ارادت و دلدادگی مسلمان اعم شیعه و سنی به حضرت سید الشهدا(ع) ست و مردمی که با وحدتی بی مثال در شرقی ترین نقطه از میهن اسلامی مان با دل و جان پذیرای زائرانی هستند که از پاکستان وارد کشورمان می شوند.

- با شور و حال خاصی در حال برگزاری است.

تصاویر پرجوش و خروش میزبانی و پذیرایی از زائران پاکستانی در مرزهای شرقی کشورمان نشان دهنده عمق ارادت مردم و مسئولان استان مرزی سیستان و بلوچستان به زائران اباعبدالله(ع) است.

حضور چندین هزار زائر پاکستانی با پای پیاده نماد وحدت و مودت اسلام ناب محمدی (ص) و عشق و شور حسینی است که فراتر از همه مرزها در دلها ریشه کرده است.

امسال سیستان وبلوچستان شرف میزبانی از زائران حسینی را داشت بنابراین برنامه ریزی برای تردد و سلامت زائران امری ضروری محسوب می شد که خوشبختانه با همت جهادی مسئولان استانی در مرز های شرقی کشور به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

مسئولان و تصمیم سازان استان سیستان و بلوچستان با  استعانت از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به زوار پاکستانی از تمام ظرفیت های خود استفاده کردند که در ادامه گزارش به اختصار به بیان گوشه ای از این همت جهادی خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور حسینی در شرقی ترین نقطه کشور

شور حسینی در شرقی ترین نقطه کشور