مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 07:072022-09-13اقتصادي

پرداخت 3 هزار میلیارد به واحد های تولیدی در کردستان


مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: در زمان اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها 3 هزار میلیارد ریال به 2هزار و 400 واحد تولیدی دام و طیور در استان پرداخت شد.

- جمشید ویسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به مرغداران پس از اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها  یکی از اقدامات اساسی این بانک در تأمین سرمایه درگردش واحدهای دام و طیور با نرخ سود مناسب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بالغ بر 3 هزار میلیارد  ریال تسهیلات در قالب این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در روزهای تعطیل به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان عنوان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی دام و طیور و صنایع وابسته از اولویت های این بانک در پرداخت تسهیلات است و طی سال های گذشته واحدهای تولیدی فعال در این بخش از این تسهیلات بهره مند شده اند.

ویسی از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری 2 میلیارد ریال و نرخ سود 10 درصد خبر داد و افزود: در راستای حذف ارز ترجیحی در جهت حمایت از دامداران و عشایر تسهیلات 200 میلیونی با عنوان دامدار کارت به آنها پرداخت می شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان ادامه داد: دامداران به وسیله این کارت ها از مراکز فروش نهاده های دامی که مورد تایید جهاد کشاورزی استان است قادر به خرید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 هزار میلیارد به واحد های تولیدی در کردستان

پرداخت 3 هزار میلیارد به واحد های تولیدی در کردستان