مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 19:072022-09-12سياسي

65 خادم در موکب امامزادگان آق امام(ع) به زائران اربعین خدمت می کنند


مدیر موکب امامزادگان آق امام(ع) شهرستان آزادشهر گفت: امسال تعداد 65 خادم از شهرستان آزادشهر در موکب امامزادگان اق امام(ع) واقع در عمود هفت در مسیر زائران پیاده روی اربعین خدمات ارائه می دهند.

- سید محمود موسوی مدیر موکب امامزادگان آق امام(ع) شهرستان آزادشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امسال موکب امامزادگان آق امام(ع) در عمود هفت در کنار موکب صحابه جلیل وهب ابواب الرضا عراق مستقر شده تا به محبان و زائران امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین خدمات ارائه دهد.

وی گفت: در موکب شبانه حدود 700 نفر اسکان یافته و روزانه بیش از یک هزار پرس غذا بین زائران مسیر پیاده روی اربعین توزیع می شود.

مدیر موکب امامزادگان آق امام(ع) شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در کنار وعده صبحانه، ناهار و شام، میان وعده هایی مانند هندوانه، انگور، پرتقال، تنقلات، آجیل، نخود و کشمش بین زائران توزیع می شود.

موسوی ادامه داد: بیش از 50 هزار بسته فرهنگی شامل تسبیح، سربند، پرچم و غیره آماده شده که روزانه بین محبان امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین توزیع می شود.

وی بیان کرد: اقامه نماز در سه وعده صبح، ظهر و شب به طور جماعت برگزار می شود و 65 خادم شامل 18 خادم خانم و 47 خادم آقا روزانه به زائران خدمت ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 خادم در موکب امامزادگان آق امام(ع) به زائران اربعین خدمت می کنند

65 خادم در موکب امامزادگان آق امام(ع) به زائران اربعین خدمت می کنند