مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-12سياسي

زائران اربعین مراقب گذرنامه و برگه های گذر باشند


فرمانده فراجا از زائران اربعین خواست که مراقب اسناد هویتی خود به خصوص گذرنامه یا برگه های گذر موقت خود باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری با تسلیت برای فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهارکرد: همانطور که در داخل کشور مقررات را رعایت می کنیم بیرون از کشور نیز باید به همین نحو عمل کرده و بر اساس مقررات و قوانین آن کشور ضوابط رعایت شود.

زائران اربعین باید به توصیه های پلیس ایران و عراق بیش از پیش توجه کرده تا ان شاءالله به عتبات عالیات مشرف و در این سفر مشکل خاصی برای این عزیزان پیش نیاید و به سلامت و با خاطری آسوده از این سفر معنوی به شهرهای خود بازگردند.

البته عاشقان حسینی انسان هایی وارسته و منظم هستند اما باز هم پلیس توصیه می کند که توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه زوار عزیز مراقب اسناد هویتی خود به خصوص گذرنامه و برگه های گذر موقت خود باشند تا خدای نکرده گم شدن یا آسیب به آنها باعث نگرانیشان نشود، گفت: ماموران پلیس گذرنامه اقدامات مناسبی را که حاصل زحمات چند ماهه است به مردم ارائه دادند که به نوبه خود از تک تک عزیزان و همه کارکنان خدوم پلیس که با اخلاص در ایام اربعین حسینی تلاش مضاعفی را جهت خدمات رسانی به زائران عزیز ارائه دادند صمیمانه قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین مراقب گذرنامه و برگه های گذر باشند

زائران اربعین مراقب گذرنامه و برگه های گذر باشند