مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-12بين الملل

شهردار پاریس بابا برقی برج ایفل شد


انتظار می رود این برج 330 متری در ساعت 11:45 شب به وقت محلی (10:45 به وقت گرینویچ) تاریک شود، زمانی که آخرین بازدیدکنندگان آن را ترک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شهردار پاریس طی اظهاراتی اعلام کرد که پروژکتورهای استفاده شده برای نورپردازی در برج ایفل به عنوان بخشی از اقدامات پایتخت فرانسه برای صرفه جویی در انرژی در بحبوحه افزایش هزینه های سوخت و بحران هزینه های زندگی در سراسر اتحادیه اروپا خاموش خواهند شد.

شهردار پاریس طی اظهاراتی اعلام کرد که پروژکتورهای استفاده شده برای نورپردازی در برج ایفل به عنوان بخشی از اقدامات پایتخت فرانسه برای صرفه جویی در انرژی در بحبوحه افزایش هزینه های سوخت و بحران هزینه های زندگی در سراسر اتحادیه اروپا خاموش خواهند شد.

مجله فرانسوی لژورنال دو دیمانش Le Journal du Dimanche روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که آنه هیدالگو، شهردار پاریس طی چند روز آینده برنامه خود را برای کاهش مصرف انرژی ارائه خواهد کرد.

طبق گزارش ها، این بسته اقدامات شامل خاموش کردن 336 پروژکتوری است که به نماد برجسته پاریس و فرانسه یعنی برج ایفل درخشش خاصی در شب می بخشد و این امر هرروز 75 دقیقه زودتر از زمان معمول صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار پاریس بابا برقی برج ایفل شد

شهردار پاریس بابا برقی برج ایفل شد