مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-12اقتصادي

اینترنتی بلیت اتوبوس اربعین نخرید


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از توقف فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای برگشت زائران اربعین و همچنین لغو تخفیف 50 درصدی بلیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، حمیدرضا شهرکی گفت: تخفیف 50 درصدی بلیت اتوبوس بنابر شرایط تغییر کرده و در شرایط کنونی با توجه به حجم بالای برگشت زائران قیمت بلیت اتوبوس براساس نرخنامه هایی که در مبادی مرزی منتشر شده است، محاسبه می شود.

شهرکی درباره نحوه خرید بلیت اتوبوس هم گفت: در شرایط اوج تقاضا اگر بحث صدور بلیت باشد تاخیر در خدمات دهی ایجاد می شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: فروش بلیت در زمانی که ازدحام نیست به صورت اینترنتی است، ولی اکنون که در زمان اوج بازگشت زائران هستیم تصمیم بر آن شد تا بلیت اتوبوس به صورت حضوری و با دستگاه های کارت خوان اخذ شود تا مسافران رسید رسمی داشته باشند.

شهرکی گفت: شرایط برای فروش بلیت اینترنتی از مبدا مرزها مهیا نیست و ما فقط سامانه 2000141 را اعلام کردیم تا زائران اعلام کنند از کدام مرز وارد کشور می شوند تا بتوانیم به آن ها سرویس دهیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: از تعداد مسافری که وارد کشور می شود 35 درصد با وسایل حمل و نقل عمومی جا به جا می شوند و در حال حاضر 450 تا 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنتی بلیت اتوبوس اربعین نخرید

اینترنتی بلیت اتوبوس اربعین نخرید