مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-12اقتصادي

پل تندرستی، مدیریت «اکو پارک پردیسان» را متحول خواهد کرد؟


شهردار منطقه 2 تهران از اجرای فاز دوم پل تندرستی حدفاصل مجموعه بوستان 13 هکتاری و پارک پردیسان خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح، مراجعات به پارک پردیسان و نوع خدمت رسانی قطعا متحول می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری فارس، سال 96 بود که تفاهم نامه بهسازی و احیای پارک طبیعت پردیسان در هفت ماده به امضای عیسی کلانتری معاون وقت رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و محمدعلی نجفی شهردار وقت رسید.

ارائه تسهیلات رفاهی لازم برای گذراندن اوقات فراغت در یک بستر طبیعی و اکولوژیکی برای کلیه اقشار و گروه های سنی و اجتماعی، افزایش ظرفیت های محیط زیستی و اجتماعی بوستان پردیسان با هدف حفظ ذخایر اکولوژیک شهر،تخصیص منابع درآمدی کاربری های رفاهی- تفریحی و خدماتی بوستان بر اساس محدوده تعیین شده در ردیف دو ماده چهار طی مدت اجرای قرارداد به منظور جبران بخشی از هزینه ها به شهرداری بخشی از موارد مطرح شده در این تفاهم نامه است.

همچنین ارائه خدمات مرتبط با موضوع طرح جامع پارک طبیعت پردیسان (مصوب کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی و معماری کشور) با اولویت تامین منابع آب، امنیت، روشنایی، توسعه و نگهداری فضای سبز، حفظ و بهسازی فضاهای نمایشی گیاهی، استفاده از انرژی های نو و فراهم ساختن امکانات رفاهی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی بدون تغییر در ساختار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل تندرستی، مدیریت «اکو پارک پردیسان» را متحول خواهد کرد؟

پل تندرستی، مدیریت «اکو پارک پردیسان» را متحول خواهد کرد؟