مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-12سياسي

کاهش جمعیت کیفری فارس با صدور هزار پابند الکترونیکی


رییس کل دادگستری استان فارس با تشریح زمینه های قانونی استفاد ه از مجازات های جایگزین با بهره گیری از فناوری های نوین گفت: دادگستری فارس یکی از استان های پیشرو د ر بحث نظارت و مراقبت های الکترونیکی زند انیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اصل شخصی بود ن مجازات و تأکید بر این نکته که کیفر باید فقط د ر مورد مجرم به اجرا د رآید ، گفت: کسی نباید به خاطر د اشتن روابط سببی و نسبی با مجرم د ر معرض مصائب و آسیب های مجازات قرار گیرد .

وی افزود : تا پیش از گسترش این ظرفیت ها د ر قانون، نهاد ها و انجمن هایی ازجمله انجمن حمایت از زند انیان و ستاد د یه و سایر نهاد های حمایتی پس از محکومیت سرپرست خانواد ه ها د ر چارچوب مقرراتی به حمایت از خانواد ه های زند انیان می پرد اختند اما با ایجاد ظرفیت های جد ید قانونی و تأکید ات صورت گرفته د ر سند تحول قوه قضاییه زمینه های استفاد ه از مجازات های جایگزین و حمایت از زند انی و خانواد ه های تحت سرپرستی سازوکار و شکل جد ید ی به خود گرفت که ازجمله آن استفاد ه زند انیان از سامانه نظارت و مراقبت الکترونیکی است.

رییس کل د اد گستری فارس د ر همین راستا از صد ور 1146 رأی استفاد ه از پابند های الکترونیکی برای مجرمان د ر 5 ماهه سال جاری خبر د اد و با بیان این که امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت کیفری فارس با صدور هزار پابند الکترونیکی

کاهش جمعیت کیفری فارس با صدور هزار پابند الکترونیکی