مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-12سياسي

وقتی تنها سلاح جنگل بانان چوب دستی آنها است/ دستگیری 3 نفر از قاچاقچیان چمستان


موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به حادثه حمله به جنگل بانان در حوزه شهرستان چمستان نور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فیلمی مبنی بر حمله به جنگلبانی چمستان با عنوان قاچاق چوب با قمه در فضای مجازی درحالی دست به دست می چرخد که اولین بار نیست شاهد چنین اخباری در استان هستیم.

قاچاق چوب در چمستان نور جز اخباری است که تازگی نداشته و ادامه این وقایع نشان دهنده تنگدستی قانون در برابر قمه کشی قاچاق چیان چوب جنگل های هیرکانی است.

تصاویر نشان می دهد قاچاقچیان حرفه ای با سلاح سرد و قمه و تهدیدجانی نگهبانان این گونه از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران می گریزند.

️وقتی صحبت از نداشتن بازدارندگی قوانین، گستاخی و و چوب جنگل بان موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری در این باره در گفت وگویی، اظهار کرد: این حادثه در حوزه شهرستان نور اتفاق افتاده، نگهبانان منابع طبیعی دو نفر بودند و تنها سلاح دستی همان چوب بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان های نور و آمل شاهد حوادثی از این دست هستیم که جز نقاط پرحادثه است، افزود: حتی علاوه بر سلاح سرد، برخی قاچاقچیان از  سلاح گرم نیز در بحث قاچاق استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تنها سلاح جنگل بانان چوب دستی آنها است/ دستگیری 3 نفر از قاچاقچیان چمستان

وقتی تنها سلاح جنگل بانان چوب دستی آنها است/ دستگیری 3 نفر از قاچاقچیان چمستان