مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-12سياسي

چرا راه آهن میانه- تبریز در دولت روحانی به نتیجه نرسید


رییس مجمع نمایندگان شمال غرب علت بی نتیجه ماندن پروژه هایی مهمی همچون انتقال آب ارس یا خط راه آهن میانه- تبریز در هشت سال دولت قبل را اعلام کرد.

- سید محمدرضا میرتاج الدینی در حاشیه آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهر جدید سهند در گفت گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل و تسریع بیش از 20 پروژه در شهر جدید سهند نشان از اقدامات فشرده در یکصد روز گذشته است و امیدواریم با همین آهنگ و روند شاهد یکصد روزهای بعدی و حل مشکلات این شهر و مردم آن باشیم.

وی افزود: انجام و اجرای این پروژه ها در مدت کوتاه یکصد روزه جای تقدیر دارد چرا که اجرا و افتتاح یک پروژه کار سهلی نیست و حداقل چهار پیش نیاز از جمله مدیریت، برنامه ریزی، اعتبارات و ظرفیت و مدیریت زمانی برای اجرای هر پروژه ای الزامی است.

تاج الدینی خاطرنشان کرد: بی نتیجه ماندن پروژه هایی مهمی همچون انتقال آب ارس یا دو بانده کردن خط راه آهن میانه- تبریز در هشت سال دولت قبل مصداق عملی فقدان این چهار عامل بوده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: هر چند برخی پروژه ها از قبل اجرا شده بودند اما تکمیل و تسریع اجرای آنها نشان از اقدامات فشرده در یکصد روز گذشته بوده و امیدواریم با همین آهنگ و روند شاهد یکصد روزه های بعدی در سهند و حل مشکلات این شهر و مردم آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا راه آهن میانه- تبریز در دولت روحانی به نتیجه نرسید

چرا راه آهن میانه- تبریز در دولت روحانی به نتیجه نرسید