مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 22:472022-09-11بين الملل

نماینده کُرد: چارچوب هماهنگی اکثریت پارلمان عراق را در اختیار دارد


نماینده حزب دموکرات کردستان عراق با اذعان به اینکه چارچوب هماهنگی اکثریت پارلمان را در اختیار دارد گفت که حزب دموکرات و ائتلاف السیاده برای انحلال پارلمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیروان الدوبردانی نماینده حزب دموکرات کردستان عراق شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که بدون حصول توفق، امکان ندارد کابینه در این کشور تشکیل شود.

الدوبردانی، در گفت وگو با شبکه العهد، در واکنش به دیدار محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق با خمیس الخنجر رییس ائتلاف السیاده و مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان گفت که حزب دموکرات و ائتلاف السیاده (به رهبری الحلبوسی)، برای انحلال پارلمان، نماینده کافی ندارند.

وی با اذعان به اینکه، کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) اکثریت پارلمان را در اختیار دارد، تصریح کرد، حزب دموکرات هم به مذاکرات خود با احزاب سیاسی حاضر در بغداد ادامه خواهد داد.

این نماینده کُرد با بیان اینکه حزب دموکرات خواستار تضمین برای پذیرش نتایج انتخابات آینده است، خبر داد که این حزب تلاش خواهد کرد بین چارچوب هماهنگی و جریان صدر، همگرایی ایجاد کند.

در همین ارتباط، فرهاد علاء الدین رییس شورای مشورتی عراق امروز یکشنبه خبر داد که ائتلاف سه گانه (جریان صدر، حزب دموکرات کردستان و ائتلاف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کُرد: چارچوب هماهنگی اکثریت پارلمان عراق را در اختیار دارد

نماینده کُرد: چارچوب هماهنگی اکثریت پارلمان عراق را در اختیار دارد