مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-11اقتصادي

بهره برداری از 4500 طرح اشتغال زایی برای معلولان


آیین بهره برداری از 4500 طرح اشتغال زایی معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی همزمان با آغاز فرایند رویداد «حرکت بابرکت» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، امروز در مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می شوند.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن معلولان هم اقداماتی را انجام داده ایم، خاطرنشان کرد: سال گذشته 2500 و امسال  6000 واحد مسکونی را برای معلولان و خانواده هایشان در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در ستاد ایجاد اشتغال است، افزود: اشتغال زایی برای محرومان در اولویت ستاد اجرایی فرمان امام است و همچنین در بین محرومین، خدمت به معلولان و خانواده های بی سرپرست نیز در اولویت است.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور در آغاز دولت شرایط مناسبی نبود و مردم در سفره های خود فشار زیادی را تحمل می کردند.

  سیدمحمدهادی سبحانیان افزود: کنترل تورم را ادامه خواهیم داد، همچنین موانع زیادی در مسیر کارآفرینان وجود داشت و تسهیل صدور مجوزها یکی از اقدامات مناسب دولت بود که به درستی شکل گرفت.

وی با اشاره به حذف بیش از هزار و 500 شرط مبهم در صدور مجوزها گفت: استفاده از تبصره 18 برای پرداخت به فعالان اقتصادی یکی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4500 طرح اشتغال زایی برای معلولان

بهره برداری از 4500 طرح اشتغال زایی برای معلولان