مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 15:272022-09-11اجتماعي

لزوم توجه جدی اداره کل نوسازی مدارس استان به طرح های آموزشی نهاوند


با توجه به وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان نهاوند از اداره کل نوسازی مدارس استان انتظار می رود نسبت به اجرای طرح های عمرانی خود در این شهرستان جدی تر بوده و همکاری های بیشتری را به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان طرح های آموزشی را در سطح شهرستان در دست اجرا دارد که اهتمام لازم را برای تکمیل آن ها دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه این سازمان باید برای تکمیل پروژه ها پای کار بیاید افزود: اگر مسئولان ذیربط این سازمان قصد همکاری با ما را ندارند اعلام کنند تا تکلیف ما مشخص شود.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به نزدیکی شروع سالتحصیلی جدید مدارس با تاکید بر مهیا ساختن شرایط لازم با همکاری دستگاه های ذیربط گفت: با توجه به اینکه بیماری غیر حضوری پذیرای دانش آموزان باشد لذا انتظار می رود اداره آموزش و پرورش برای شروع سالتحصیلی پر نشاط با همکاری شهرداری، پلیس راهور و سایر دستگاه های خدماتی زمینه های حضور شاداب دانش آموزان را در مدارس فراهم نمایند.

وی با اشاره به وجود مشکل آب در سطح تعدادی از روستاها گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر آب آشامیدنی 18 روستا در سطح شهرستان با تانکر تامین می شود و در 10 روستای دیگر آب جیره بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه جدی اداره کل نوسازی مدارس استان به طرح های آموزشی نهاوند

لزوم توجه جدی اداره کل نوسازی مدارس استان به طرح های آموزشی نهاوند