مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-11دانش

مراسم تکریم و معارفه رییس ایرانداک برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه رییس ایرانداک با حضور معاون پژوهشی و دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات، و فناوری مراسم تکریم و معارفه رییس ایرانداک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، مراسم تکریم سیروس علیدوستی، و معارفه  محمد حسن زاده، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با حضور پیمان صالحی، معاون پژوهشی و دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات، و فناوری یک شنبه 20 شهریور 1401 در ایرانداک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  علیدوستی گزارش عملکرد نه ساله پژوهشگاه را تشریح و سپس حسن زاده سخنرانی کرد.

در بخشی از این سخنرانی آمده است: علوم و فناوری اطلاعات به سوی متصل کردن هر چه بیشتر جهان، درنوردیدن و از میان برداشتن مرزهای فیزیکی، ساخت فضاهای مجازی موازی و توسعه سیطره آن در تمامی شئونات زندگی انسان هاست.

وی در ادامه به وضعیت استفاده از اینترنت در جهان پرداخت و ادامه داد: علوم و فناوری اطلاعات به تعیین گر مهم حاکمیتی و پیشران بی بدیل رقابت در عرصه اقتصاد تبدیل شده است.

امروزه مفاهیمی مانند واقعیت مجازی/ افزوده، تحلیل های مبتنی بر کلان داده، عامل های هوشمند، رمزارزها، اینترنت اشیاء، رایانش لبه ای، رایانش کوانتومی،پردازش زنجیره بلوک، خودکارسازی فرایندهای مبتنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه رییس ایرانداک برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رییس ایرانداک برگزار شد