مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-11اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی: مجوز گمرک تخصصی برای مرز رسمی ماهیرود اخذ شد


مجوز گمرک تخصصی مرز ماهیرود شهرستان سربیشه برای واردات ماشین آلات راه سازی و معدنی به استان اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: خراسان جنوبی به خاطر داشتن 698 معدن از قطب های معدنی کشور محسوب می شود.

وی اظهار داشت: همچنین از 69 نوع ماده معدنی شناخته شده در کشور حدود 50 نوع آن از قبیل زغالسنگ (76 درصد زغال کشور)، طلا، سنگ های قیمتی، زینتی و سایر در این استان وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از این استان به دلیل داشتن ذخایر قطعی بیش از هفت میلیارد تن، به عنوان  بهشت معادن نام برده می شود، تصریح کرد: علیرغم ظرفیت های معدنی متأسفانه بخش قابل تأملی از معادن مهیا بود ولی گمرگ رسمی ماهیرود با وجود تمامی امکانات و تأسیسات مورد نیاز در فهرست گمرکات مجاز به واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی قرار نداشت.

وی افزود: درهمین خصوص درخواست مجوز گمرک تخصصی مرز ماهیرود برای واردات ماشین آلات معدنی و راه سازی را اعلام کردیم که با پیگیری های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و توجه ویژه وزیر اقتصاد توانستیم این مجوز را اخذ کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی امکانات در گمرک ماهیرود مهیاست و آمادگی ارائه خدمات وجود دارد، عنوان کرد: تجار کشور افغان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: مجوز گمرک تخصصی برای مرز رسمی ماهیرود اخذ شد

استاندار خراسان جنوبی: مجوز گمرک تخصصی برای مرز رسمی ماهیرود اخذ شد