مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-11اقتصادي

شبکه برق منطقه صنعتی سرخه بهسازی شد


شبکه برق منطقه صنعتی سرخه با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه بهسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، عملیات سرویس و آچارکشی شبکه فشار متوسط فیدر سروش در منطقه سنگلچ شهرستان سرخه در قالب تعمیرات دوره ای اجرایی شد.

سعید ادب، سرپرست مدیریت توزیع برق سرخه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در راستای این طرح، آچارکشی یراق و تجهیزات شبکه به مقدار سه هزار و 200 متر انجام شده گفت: بهسازی پنج ایستگاه هوایی توزیع برق، اصلاح فرم و آچارکشی 9 نقطه جمپر شبکه فشار متوسط و تعویض دو مورد مقره سرامیکی سوزنی و یک عدد مقره سوزنی سرامیکی انجام شده است.

وی با عنوان اینکه نصب 96 عدد کاور کنسول و هشت عدد کاور مقره سوزنی به جهت رفع پرنده زدگی از جمله اقدامات صورت گرفته محسوب می شود، افزود: تعویض 102 مورد اصلی فرسوده شبکه، آچارکشی 39 اصله یراق پایه عبوری به همراه یک مورد برقگیر معیوب و همچنین رفع نقاط خطر با اصلاح یک نقطه فلش سیم شبکه 20 کیلوولت، از دیگر فعالیت های به انجام رسیده در این طرح است.

سرپرست مدیریت توزیع برق سرخه تصریح کرد: کاهش خاموشی ناخواسته، ارتقای ضریب اطمینان شبکه، اصلاح و بهینه سازی خط 20 کیلوولت و رفع عیوب ثبت شده در سامانه تعمیرات پیشگیرانه را از اهداف اجرای این برنامه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق منطقه صنعتی سرخه بهسازی شد

شبکه برق منطقه صنعتی سرخه بهسازی شد