مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-11بين الملل

روسیه گرفتار جنگ فرسایشی و انبار ته کشیده مهمات


طبق اعلام منابع آمریکایی، روسیه احتمالا به دنبال خرید موشک های بالستیک و کروز از ایران و کره شمالی برای ادامه جنگ فرسایشی در اوکراین است.

- نشریه آمریکایی فوربس در آستانه 7 ماهه شدن جنگ اوکراین، این جنگ را با جنگ فرسایشی 8 ساله عراق و ایران مقایسه کرده و ته کشیدن انبار مهمات روسیه و سختی روسیه برای تامین مهمات جنگی با توجه به تحریم های غربی را با شرایط سخت ایران در جنگ 8 ساله با عراق مقایسه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، این نشریه در گزارشی نوشته: اندکی پس از اینکه روسیه اولین دسته از صدها پهپاد مسلح خود را از ایران دریافت کرد، اطلاعات طبقه بندی شده آمریکا فاش کرد که مسکو همچنین به دنبال میلیون ها گلوله توپخانه و موشک های کوتاه برد از کره شمالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، این نشانه ای است که تحریم های جهانی زنجیره های تامین سلاح روسیه را به شدت محدود کرده و مسکو را مجبور کرده است تا برای تدارکات نظامی به اندک کشورهای منزوی همپیمانش روی بیاورد.

وضعیت کنونی مسکو تا حدودی شبیه به وضعیت ایران در دهه 1980 است، زمانی که این کشور نیز تحریم شده بود و همزمان درگیر یک جنگ فرسایشی پرهزینه علیه همسایه خود شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه گرفتار جنگ فرسایشی و انبار ته کشیده مهمات

روسیه گرفتار جنگ فرسایشی و انبار ته کشیده مهمات