مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-10اقتصادي

افزایش 15 درصدی تولید آبزیان در استان تهران


مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش 15 درصدی تولید ماهی در این استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از هشت هزار تن انواع آبزیان در این استان استحصال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نوراله حسینی مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: بر اساس برنامه تحولی وزیر جهاد کشاورزی و همچنین سازمان شیلات ایران مقرر است که 8 هزار تن ماهی خوراکی در تهران تولید شود که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود هفت هزار تن بوده است، افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: ماهی های استحصال شده از انواع ماهی گرمابی شامل کپور، آمور، فیتوفاگ و بیگ هد و ماهیان سردابی مانند قزل آلا همچنین ماهیان خاویاری و سایر گونه ها در منابع آبی استا ن تهران می باشند.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: از این تعداد یک هزار و پانصد تن ماهی گرمابی و شش هزار و پانصد تن ماهی سردآبی می باشد.

حسینی یادآور شد: با فعالیت های تبلیغی صورت گرفته در راستای افزایش مصرف آبزیان، هم اکنون سرانه مصرف ماهی در این استان از 77/10 کیلوگرم، به بیش از 93/10 در سال جاری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تولید آبزیان در استان تهران

افزایش 15 درصدی تولید آبزیان در استان تهران