مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 15:272022-09-10سياسي

مشهد میزبان برگزاری اجلاسیه شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسئول کمیته روابط عمومی اجلاسیه شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور از برگزاری اجلاسیه  شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور در مشهد با شعار شهدای حقوقی؛ مدافعان حقیقی حقوق بشر خبر داد.

سعید فیضی با بیان اینکه تجلیل از جایگاه و مقام شهدا وظیفه همه کسانی است که خود را مدیون خون آن ها می دانند، افزود: در این اجلاسیه از مقام شاخص 80 شهید جامعه حقوقی تجلیل صورت می گیرد چرا که تجلیل از جایگاه و مقام شامخ شهدا که اقتدار، امنیت و عزت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی اذعان کرد: در برگزاری این اجلاسیه دستگاه هایی همچون سپاه امام رضا (ع)، سازمان و کارشناسان رسمی قوه قضاییه، نمایشگاه بین المللی مشهد مشارکت فعال خواهند داشت.

مسئول کمیته روابط عمومی اجلاسیه شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور  خاطر نشان کرد: این اجلاسیه، پنجم مهر سال جاری و با حضور خانواده شهدا از استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/ 70042


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد میزبان برگزاری اجلاسیه شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور

مشهد میزبان برگزاری اجلاسیه شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور