مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-10اجتماعي

دیپلماسی بشردوستانه راهی برای نجات از آثار مخرب زیست محیطی


می توانیم با گردآوری ایده های جوانان کشور و شناسایی پتانسیل های آنها در زمینه زیست محیطی فعالیت های موثری انجام دهیم و علاوه بر آن موضوع تعلیم اعضا و دبیران در بحث تغییرات اقلیمی را در دستور کار قرار داد.

- گفتگو با عضو داوطلب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و فعال محیط زیست؛ دیپلماسی بشردوستانه راهی برای نجات از آثار مخرب زیست محیطی می توانیم با گردآوری ایده های جوانان کشور و شناسایی پتانسیل های آنها در زمینه زیست محیطی فعالیت های موثری انجام دهیم و علاوه بر آن موضوع تعلیم اعضا و دبیران در بحث تغییرات اقلیمی را در دستور کار قرار داد.

فریبا کاکاوند: یکی از مهمترین دغدغه های امروز دنیا، موضوع تغییرات اقلیمی است، که به آرامی در حال رخ دادن است، ما برای کاهش اثرات آن نیازمند اجماع و همکاری ملی و بین الملی هستیم، که با برخورداری از حمایت های اجتماعی و دولتی می توان اثرات مخرب زیست محیطی آن و رنجی را که بر مردم وارد می شود،کاهش داد.

حضور یک داوطلب جوان به عنوان نماینده هلال احمر ایران در اجلاس جهانی جوانان منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا علاوه بر افتخار آفرینی برای ایران عزیزمان، نشان از نگاه خاص و اعتماد رییس جمعیت هلال احمر به توانمندی جوانان در انجام مسئولیت های اجتماعی و توانمند سازی جوانان در راستای اهداف جهان شمول هل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی بشردوستانه راهی برای نجات از آثار مخرب زیست محیطی

دیپلماسی بشردوستانه راهی برای نجات از آثار مخرب زیست محیطی