مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-10فرهنگي

بزرگترین مشکل ما، عدم حمایت مالی متولیان از فیلم سازان است


مدیر انجمن سینمایی جوانان استان اصفهان گفت: انجمن توان مالی برگزاری چهارمین جشن فیلم کوتاه اصفهان را ندارد و به دلیل عدم حمایت مالی متولیان فرهگ استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات یک اتوبوس از عکاسان و مستندسازان به سمت کربلا خواهند رفت تا از پیاده روی اربعین عکاسی و مستندسازی کنند؛ فراخوان جایزه بزرگ اربعین هم با همکاری این ستاد در سایت عتبات بارگزاری شده که در نیمه شعبان سال جاری مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به دوره های فیلم سازی انجمن هم گفت: این دوره ها، در حال حاضر در سازمان سینمایی معادل کارشناسی ارشد دانشگاهی شناخته می شود که کیفیت بالای آموزش در انجمن سینمایی جوانان را نشان می دهد؛ بر همین اساس از علاقه مندان به هنر سینما دعوت می کنم در این دوره ها حضور پیدا کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اصفهان با اشاره به مشکلات مالی انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: انجمن توان مالی برگزاری چهارمین جشن فیلم کوتاه اصفهان را ندارد و به دلیل عدم حمایت مالی متولیان فرهگ استان، ما با چالش برگزاری این جشن مواجه هستیم؛ در صورتی که 3 دوره قبل خیلی خوب برگزار کردیم ولی برای دوره چهارم با مشکل مالی مواجهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مشکل ما، عدم حمایت مالی متولیان از فیلم سازان است

بزرگترین مشکل ما، عدم حمایت مالی متولیان از فیلم سازان است